.

Custom Search

pirmdiena, 2010. gada 15. novembris

Par sevi.-


Esmu Mākslas maģistrs un vairāk kā 20 gadus dažādās Latvijas augstskolās (pamatā- Latvijas Universitātē) esmu lasījis lekcijas mākslas vēsturē, kultūras vēsturē, reliģiju vēsturē, Latvijas kultūras vēsturē, Baltu mitoloģijā u.c.
Savā radošajā mūžā esmu sagatvojis ap 100 publikāciju presē un žurnālos, esmu izdevis arī savu žurnālu "Amulets" un kopā ar savu tēvu- prof. Juri Zaķi esmu izdevis 3 grāmatas žanrā ko apzīmēju kā kultūras vēstures filozofiju. Tas ir mēģinājums publicēt to, kam faktiski ir jābūt runātam, jo svarīgi ir, ka vārdi un teikumi rodas un virknējas kontaktā ar tiem, kas tos uztver. Šajā kontaktā top jauna realitāte, kur viens radītājs ir mūsu priekšstats par to, kas bijis, bet otrs radītājs- tas, kas mums šodien ir aktuāls.
Pašlaik uzsākam darbu pie savas studijas attīstīšanas pēckrīzes apstākļos. Uzņēmuma pamatkodolu veido radošas studijas mākslas un kultūras veidos: vizuālā māksla, foto, dārza dizains, floristika, šūšana u.c. Pa ceļam atgādinot savas intereses par dabu te pat uz vietas- Latvijā.
Mana intelektualā īpatnība- es nevēlos parstāvēt kādas vienas ciulvēku grupas intereses- zinātnieku vai mākslinieku, vai garīdznieku; nedz arī kādas vienas garīgās pārstāvniecības- lai tie būtu katoļi, luterāņi,. budisti vai krišnaīti, esotēriķi vai ateisti intereses. Man ir interesanti to sapludināt vienā veselumā. Tas nav vienkārši, bet tam esmu veltijis savu radošo mūžu. Kā man sanācis, spriest jums vai nu pēc maniem blogiem, vai nākot uz lekciju nodarbībām mūsu studijā.
Guntars Zaķis

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru